Hej - alle ”nye” som ”gamle” seniorspillere i Korsholm IF J

En laaaang vinterpause er snart ved at være ovre, og snart triller bolden for alvor igen på banerne i Norring. Jeg håber, at I (ligesom jeg) glæder jer til at komme i gang med en ny og spændende sæson, hvor vi gerne skulle bygge videre på den gode udvikling fra sidste sæson.

Vi starter officielt den nye sæson med

Nytårsappel lørdag den 23. februar kl 13.00 (omklædt)

Efter en let gang træning vil klubben være vært ved den traditionsrige suppe i klubhuset, og jeg vil orientere lidt om den kommende sæson, og vores fælles forventninger og målsætninger for denne.

Hvis vejret ellers arter sig vil jeg indkalde til træning allerede i ugen op til appellen (uge 8), og ellers vil jeg opfordre alle til at komme og spille med ved den ugentlige ”mandagsbold” indtil da.

Vi fortsætter tøj- og vaskeordningen fra sidste sæson, og for de spillere der var med i denne, vil dette naturligvis være tilgængeligt allerede fra appellen J

Jeg glæder mig til at komme i gang, og håber at se rigtig mange af jer til nytårsappellen – og medbring gerne nye spillere ;-)

Mange sportslige hilsner