Vi har i Korsholm IF valgt at skifte træner for seniorholdet.
Dennis Jacobsen har lavet et stort stykke arbejde i de 3 år, han har været træner og han tog over, hvor vi stod med en træner, der sagde fra efter kort tid. Vi takker Dennis for den store indsats og ønsker ham god vind og håber han fortsætter trænergerningen.

Efteråret 2014 sluttede med, at vi måtte trække serie 6 holdet grundet mangel på spillere. Derfor endte vi med kun at have et 7-mands hold. Det skal vi forsøge at lave om på.

Poul Rasmussen, som er et kendt ansigt i klubben, vil gerne prøve kræfter med jobbet som senior-træner, men han ønsker kun at træne 11-mands, hvilket vi også fra klubbens side, bakker op om. Derfor håber vi, at du vil bakke op om holdet.

For at Poul kan få et indtryk af, hvor mange spillere der er og få en snak med jer og fortælle om hans planer, så afholder vi

spillermøde mandag den 8. december 2014

Vi starter på banen omklædte kl. 19.00 med en let gang træning og derefter afholdes spillermøde.
Vi ser frem til et stort fremmøde, som er meget afgørende for næste års seniorhold i Korsholm IF.

Vi vil meget gerne have en melding, om du kommer, af hensyn til evt. forplejning. klik her for at svare

Poul Rasmussen og
Korsholm IF fodboldudvalg